I część:
1. Uczeń z doświadczeniem migracji w polskiej szkole – specyfika i trudności
2. Budowa lekcji JPJO zgodnie z podejściem komunikacyjnym
3. Praktyczne wskazówki do wykorzystania w trakcie zajęć
II część:
1. Jak wprowadzić nowy materiał językowy?
2. Prezentacja zagadnień gramatycznych – na konkretnych przykładach
3. Przedstawienie materiału leksykalnego (słownictwo) – na konkretnych przykładach
4. Praca z tekstem – tworzenie zadań typowych dla JPJO
5. Korzystanie z gotowych materiałów – przegląd źródeł
III część:
Q & A – przestrzeń na pytania uczestników
Moduł I prowadzi Marek Stróżyk.
1. Jak rozplanować materiał z uwzględnieniem liczby przyznanych godzin i liczebności grupy
2. Po co nam to? – czyli z czego możemy zrezygnować, a na czym powinniśmy się skoncentrować przy małej liczbie lekcji
3. Neurodydaktyka w procesie nauki języka obcego – triki na przyjazne mózgowi przekazywanie wiedzy
1. Konwersacja to nie rozmowa na dowolny temat – jak się za to zabrać
2. Lekcja konwersacyjna na konkretnych przykładach – typy ćwiczeń
3. Gramatyka w konwersacji, czyli wypełnianie luk w ćwiczeniach nie pomoże nam w rozwijaniu sprawności mówienia
4. Jak powtarzać materiał skutecznie i bezboleśnie, i skąd mamy wiedzieć, że grupa już to umie
III część:
Q & A – przestrzeń na pytania uczestników
Moduł II prowadzi Marta Burza.